Når du handler hos os, skal du føle dig tryg, og derfor finder du alle relevante informationer om Kjærulff her.

Kontaktinformationer:

Adresse:

Kjærulff
Østerbrogade 66
2100 København Ø

Kundeservice e-mail: shop@kjaerulffcph.dk

Kundeservice telefon: 3526 5050

CVR nummer: 2832 9997

Betaling:

Hos os kan du betale med: 

Dankort 

Visa/dankort

Visakort

Masterkort

Mobilepay

Pengene vil først blive trukket på dit kort, når varen er pakket og afsendes fra os. Alle priser er i DKK danske kroner og er inklusiv moms. Vi kan ikke hæve et større beløb end der købes for.

Hos Kjærulff Copenhagen er du altid garanteret sikker betaling. Vores betalingsgateway er Bambora, som lægger stor vægt på at levere den størst mulige sikkerhed for alle transaktioner.

Al data, som du sender i forbindelse med et køb med betalingskort er krypterede, og det er kun Bambora, der kan læse dem. Vi gemmer ikke dine kontooplysninger og har ikke mulighed for at trække et større beløb, end det beløb du har godkendt ved dit køb. Derfor skal du også godkende vores handelsbetingelser, før du kan få lov til at gennemføre dit køb på webshoppen. Vi kan ligeledes heller ikke trække et beløb flere gange. Beløbet for dit køb trækkes først, når varen sendes af sted fra Kjærulff.

Ordrebekræftelse:

Når du har købt en vare på webshoppen, modtager du en ordrebekræftelse på mail.

Levering og fragt:

Når du bestiller varer her på webshoppen, skal du betale fragt for at få din pakke leveret.

Vi har fri fragt ved køb for over 499,-

Levering UDEN omdeling koster 29,-

Vi leverer uden omdeling med GLS, og leveringstiden er 1-3 hverdage.

Vi leverer kun i Danmark og desværre ikke til Færøerne og Grønland endnu.

Fortrydelsesret:

Hos Kjærulff Copenhagen har du 14 dages fuld returret og kan således få dine penge retur, hvis du har fortrudt dit køb. Dette gælder både almindelige varer og udsalgsvarer, med mindre andet er oplyst. Du skal ved returnering anvende den vedlagte returformular og sende med retur i pakken. Du kan ikke fortryde et køb ved at nægte at modtage pakken.

Returnering:

Du kan returnere din vare ved at sende den retur til os eller ved at aflevere den i vores fysiske butik:

Kjærulff
Østerbrogade 66
2100 København Ø

Hvis du sender din vare retur med posten skal du også sende til:

Kjærulff
Østerbrogade 66
2100 København Ø


Selvom varen er købt i vores webshop, kan du returnere den i vores fysiske butik. Har du købt varen i den fysiske butik kan du dog IKKE sende den retur med posten, da vi ikke har dine oplysninger i systemet og derfor ikke kan sætte penge retur på betalingskort. Ved retur i butikken skal du huske at medbringe den ene af dine fakturaer, som gælder som din kvittering/returseddel.

Når du returnerer varer købt i webshoppen med posten, kan du enten vælge selv at købe porto eller du kan købe en print-selv returlabel til 40,- her.

Hvis du selv køber porto, skal du huske at sende pakken retur MED omdeling, da vi ikke henter pakker sendt uden omdeling og pakken således går retur til dig. Hvis du køber en returlabel er det automatisk med omdeling, så her skal du ikke foretage dig yderligere.

Med din pakke modtager du to fakturaer, hvoraf den ene fungerer som returseddel og skal vedlægges din returpakke.

Returvarer skal sendes retur i samme stand, som de er modtaget i:

Det er vigtigt, at varen returneres i samme stand og i den emballage, du modtog den i. Du må gerne prøve et produkt på, ligesom når du handler i vores fysiske butik. Men har varen været brugt og prismærket fjernet, giver vi ikke pengene retur. Er varen ligeledes misligholdt og er retningslinjerne for brug og håndtering ikke overholdt, giver vi heller ikke pengene retur.

Tilbagebetaling for din returvare:

Hvis du returnerer en vare, får du naturligvis hele beløbet retur. Vi tilbagebetaler pengene på det betalingskort, du har anvendt ved købet. Du modtager en mail fra os, lige så snart vi har modtaget din pakke og krediteret beløbet til dit betalingskort. Du skal her være opmærksom på, at du ikke modtager en mail fra os, når vi har modtaget din pakke retur, men først når vi har krediteret pengene til din konto.

Ombytning:

Vi ombytter desværre IKKE varer på webshoppen, men du kan nemt lave en ny ordre på shoppen. Vi har fri fragt ved køb over 499,-

Forbehold:

Hos Kjærulff tager vi forbehold for eventuelle fejl i priser samt udsolgte varer. Vi tager endvidere forbehold for prisændringer.

Reklamation:

Du har altid 2 års reklamationsret i overensstemmelse med Købeloven. Du skal reklamere inden for det, man kalder ’rimelig’ tid, som er ca. 2 måneder. Dvs. at du skal reklamere inden for 2 måneder efter fejlen eller manglen ved produktet er opdaget, hvis det skal betragtes som værende rettidigt. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Hvis du opdager en fejl eller mangel ved et produkt, du har købt hos os, skal du rette henvendelse til os via denne mail: shop@kjaerulffcph.dk

Ved reklamation/fejl og mangler skal du:

· Sende en mail til os, hvor du beskriver reklamationen

· Medsende 2-3 billeder, hvor man tydeligt kan se reklamationen (hvis det drejer sig om lynlåse eller andet, som kan være svært at    dokumentere på billeder, så skriv dette i din mail)

· Når vi har godkendt din reklamation, sender vi en print-selv returlabel, som du skal bruge til at sende reklamationen retur med. Du må ikke selv købe porto, hvis vi skal dække returomkostningerne.

· Vedlæg en seddel, hvor der tydeligt står ’REKLAMATION’ inde i pakken

OBS: Det er meget vigtigt, at du ikke sender en reklamation retur, før du har haft kontakt med os først.

Det er Kjærulff i samarbejde med det pågældende brand, der vurderer en reklamation.

Hvis din reklamation er berettiget har du følgende muligheder:

· Få varen repareret

· Få ombyttet varen til ny vare

· Få et nedslag i prisen

· Få dine penge retur

Vurderer vi, at din reklamation er opstået pga. fejlagtig brug eller misligholdelse, kan vi vælge ikke at acceptere den som en berettiget reklamation.

Klagemuligheder:

Hvis du ønsker at klage over en vare, der er købt hos www.kjærulffcph.dk skal du rette henvendelse til:

Konkurrence- og forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Før Center for Klageløsning kan behandle din klage, skal visse betingelser være opfyldt.

Se mere her: www.forbrug.dk

Er du utilfreds over en vare købt hos os, eller måden du er blevet behandlet på, vil vi anbefale, at du starter med at henvende dig til os på shop@kjaerulffcph.dk eller på telefon 35 26 50 50, da vi altid gerne vil finde en god løsning på et eventuelt problem.

Nyhedsbrev:

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev siger du ja til, at vi må sende dig nyhedsbreve og andre relevante mails. Ønsker du ikke længere at modtage disse mails, kan du til enhver tid nemt framelde dig nyhedsbrevet igen.

Cookies:

Vi bruger cookies til at holde styr på varerne i din indkøbskurv, når du handler hos os. og i forbindelse med log-in på webshoppen.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Eller Reset password