Hos Kjærulff skal hele shopping-oplevelsen være god – derfor skal det også være nemt at returnere en vare, hvis du har fortrudt dit køb og ønsker dine penge retur. Du har altid 14 dages fuld returret og kan således få alle dine penge retur, hvis du har fortrudt et køb.

Sådan returnerer du en vare:

1) Du skal udfylde den vedlagte returformular og faktura og medsende disse sammen med dine returvarer (dette er vigtigt, så vi kan finde dig i systemet og ekspedere din returpakke hurtigst muligt)

2) Varen skal sendes retur i samme stand, som du har modtaget den i og i original emballage med prismærke på.

3) Send din returpakke (med returlabel eller porto) til denne adresse:

Kjærulff
Østerbrogade 66
2100 København Ø

4) Dine penge tilbagebetales på det betalingskort du har anvendt ved købet. Vi tilbagebetaler pengene indenfor 1-3 hverdage.

Returlabel/porto:

Du kan vælge at købe en returlabel her på shoppen eller du kan selv sørge for porto. Returlabel koster 40,- og du kan købe den lige her: Returportal. Vær opmærksom på at det er en print-selv returlabel, som du selv skal printe ud og sætte på din pakke. Pakken sendes retur med GLS-returlabel og du skal derfor aflevere din pakke i en GLS-pakkeshop, hvis du benytter vores returlabel.

NB: vær opmærksom på at pakker skal sendes retur med omdeling. Dette bliver de automatisk, hvis du bruger vores returlabel.  Men hvis du vælger selv at sørge for porto, skal du være opmærksom på at pakken skal sendes med omdeling. Vi henter IKKE pakker, der er sendt uden omdeling

Ombytning:

Desværre har vi IKKE mulighed for at ombytte din vare på webshoppen. Men du kan nemt lave en ny bestilling og vi har fri fragt ved køb for over 499,-

Returnering ved reklamation/fejlsendte varer:

Hvis du vil reklamere over en vare, du har modtaget eller der er fejl eller mangler ved det leverede, SKAL du kontakte vores kundeservice på shop@kjaerulffcph.dk. Du må IKKE blot sende retur uden at du først har kontaktet os. Vi sender dig en returlabel. Se mere om reklamation i afsnittet ’Handelsbetingelser/reklamation’ nederst på siden.

Det med småt:

- Du har 14 dages fuld returret, som gælder fra den dag du modtager din pakke.

- Hvis du af en eller grund ikke kan returnere varen indenfor den gældende tidsramme, skal du kontakte os og aftale dette nærmere – det kan kun lade sig gøre, når du har fået ok fra os.

- Hvis du fortryder dit køb tilbagebetaler vi naturligvis hele beløbet. Din eneste udgift er porto eller køb af returlabel- dvs. du hæfter kun for omkostningerne af returnering af varen.

- Du skal selv betale for returnering af en pakke. Du kan enten købe en print-selv returlabel til 40,-hos os eller du kan selv sørge for porto.

- Vi gennemgår returpakkerne, når vi modtager dem og du hæfter for eventuel forringelse af varen, hvis vi vurderer at den er håndteret på en måde, som har bevirket at varen er gået i stykker eller bliver sværere at sælge videre. I så tilfælde forbeholder vi os retten til at reducere tilbagebetalingen eller helt lade den bortfalde.

- Du må naturligvis gerne prøve en vare, men hvis varen er taget i brug, ud over hvad der er nødvendigt for at prøve varen (f.eks. hvis prismærket er taget af), forbeholder vi os retten til at lade tilbagebetalingen bortfalde. Vi håber selvfølgelig på, at du viser forståelse for at vi skal kunne sælge varen videre igen.

- Dine penge bliver tilbagebetalt på det samme betalingsmiddel du har anvendt ved købet. Hvis du har anvendt et gavekort som betaling, vil du modtage et tilgodebevis i stedet for, da vi ikke giver pengene retur for gavekort.

- Hvis du har anvendt mastercard og du oplever at pengene stadig er reserveret på dit kort, er det desværre ikke noget vi kan hjælpe dig med. Så handler det typisk om de betingelser, under hvilke du har oprettet dit mastercard - læs mere her:

https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/reservation-paa-mastercard

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Eller Reset password